Vítejte na mém profilu!
Jsem Sabina Fleišingerová a ráda bych vám představila svou vášeň pro organizaci a řešení různých (i krizových) situací. Mám více než 25 let zkušeností v oblasti administrativy, organizaci, nákupu, obchodu a produktovém managementu. Specializovala jsem se na event management a produkční činnost.
Během své kariéry jsem měla příležitost pracovat v několika odlišných pozicích/oborech, ale nejvíce jsem se nadchla pro organizační činnosti, která mě provází celým životem.
S radostí se věnuji plánování a koordinaci projektů, eventů, pracovních cest, firemních i soukromých akcí… Moje schopnost řešit nejrůznější problémy a přinášet efektivní řešení mi umožňuje přinést klid a uspořádání do každé situace. Pokud hledáte člověka na organizaci projektů, eventů, pracovních cest a různých akcí nebo potřebujete pomoc s vyřizováním a zařizováním, jsem tu pro vás. S láskou se budu věnovat vašim potřebám a pomohu vám dosáhnout vašich cílů.
V ČEM JSEM NEJLEPŠÍ:
- Skvělá organizace: Schopnost efektivně plánovat a uspořádat čas, úkoly a zdroje.
- Vynikající koordinace: Schopnost propojovat lidi, týmy a procesy, aby dosáhli společného cíle.
- Silná komunikace: Schopnost jasně a srozumitelně sdělovat myšlenky a informace ostatním.
- Řešení krizových situací: Schopnost klidně a efektivně reagovat na nepředvídatelné situace a nalézt rychlé řešení.
- Vynikající schopnost povídat si: Schopnost aktivně naslouchat a interaktivně spolupracovat s ostatními, což se hodí při brainstormingu a generování nových nápadů.
Cena je vždy předmětem dohody, záleží na typu spolupráce.
Nejčastěji spolupracuji buď úkolově nebo se sazbou 500,- /hodina.